News


06.11.2012r.

Serwis internetowy dla Chleba ProBody

Uruchomiliśmy serwis produktowy marki "Chleb ProBody" (chlebprobody.pl). Serwis powstał w ramach współpracy z firmą Komplet Polska, która jest producentem innowacyjnej mieszanki dla branży piekarniczej.

Serwis połączony z aktywnością w social media jest nową platformą komunikacyjną Komplet Polska skierowaną do konsumentów. Pełni funkcje informacyjne i brandingowe. Jego rolą jest przekazywanie informacji o produkcie, jego właściwościach oraz lokalizacja punktów sprzedaży w całej Polsce. Jedną z istotnych funkcjonalności jest mapa z bieżąco aktualizowanymi punktami sprzedaży.

zobacz więcej

19.10.2012r.

O brandingu na międzynarodowej Konferencji dot. produkcji wołowiny

W dniach 18-19 października br. w Otwocku odbyła się międzynarodowa Konferencja dot. jakości i standardów produkcji wołowiny, zorganizowana przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. W Konferencji "Beef meat quality and safety - european and polish  perspective" uczestniczyli przedstawiciele łańcucha dostaw: producenci, przetwórcy, jednostki badawczo-rozwojowe m.in. z Polski, Francji, Australii i Walii.

Podczas warsztatu Rafał Staszkiewicz - przedstawiciel Omnibrand, zaprezentował analizę tendencji w zakresie strategii marketingowych na zagranicznych rynkach mięsa wołowego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnienia brandingu. 

zobacz więcej

10.08.2012r.

Nowy informator dla SWPS

Dla Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) przygotowaliśmy koncepcję strategiczną i kreatywną nowego informatora. Informator został zbudowany wokół najważniejszych wartości i wyróżników, które stanowią DNA marki SWPS. Należą do nich: siła wiedzy, odwaga, otwartość, kreowanie standardów, prestiż, czy przyjazna atmosfera.

Koncepcja kreatywna nawiązuje do nowoczesnej formy prezentacji treści, stosowanej w nowych mediach (internet, mobile). Podkreślają to hasła, projekt graficzny oraz zdjęcia. W treści wykorzystano m.in. infografiki.

zobacz więcej

31.07.2012r.

Serwis internetowy "Leszczyńskich smaków"

W ramach realizowanej przez nas kampanii promocyjnej sieci "Leszczyńskie smaki" uruchomiliśmy właśnie serwis internetowy marki. Celem serwisu jest prezentacja głównej idei i misji klastra, wszystkich członków sieci oraz najlepszych produktów, które stanowią centralny element strategii komunikacyjnej marki.

Serwis zaprojektowano zgodnie z założeniami wyróżniającego się brand identity marki oraz platformy komunikacyjnej "Wgryź się w region". W związku z lokalnym charakterem kampanii promocyjnej duży nacisk położono na media społecznościowe. Powstała także wersja mobilna serwisu.

zobacz więcej

20.06.2012r.

Startuje kampania promocyjna sieci "Leszczyńskie Smaki"

Konferencja prasowa, która odbyła się 19.07, zainaugurowała kampanię promocyjną sieci "Leszczyńskie smaki". Członkami sieci są lokalni producenci żywności oraz instytucje wspierające biznes. Pod wspólną marką przedsiębiorcy będą promowali to co najlepsze w regionie – lokalną, tradycyjną żywność. Kampania pod hasłem „Wgryź się region” ma zachęcić mieszkańców, aby stali się ambasadorami smaków, kupowali i smakowali najlepsze produkty.

Omnibrand jest autorem zarówno założeń strategicznych marki, kompleksowego systemu brand identity, strategii komunikacji marki, jak i i będzie realizował zintegrowaną kampanię promocyjną. Działania będą prowadzone do końca 2013 roku.

zobacz więcej

12.06.2012r.

Wykład na konferencji "Skuteczna kampania promocyjna w branży spożywczej"

W poniedziałek 11 czerwca 2012r., w Auli Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie odbyła się Konferencja sieci „Leszczyńskie smaki” pt. „Skuteczna kampania promocyjna w branży spożywczej”. Konferencja miała na celu omówienie wybranych zagadnień związanych z planowaniem, realizacją i oceną skuteczności działań promocyjnych.

Jednym z prelegentów był Rafał Staszkiewicz, Prezes Zarządu Omnibrand, który przedstawił zagadnienia zintegrowanej komunikacji marketingowej na przykładzie kampanii Wgryź się w region!” sieci „Leszczyńskie smaki”.

zobacz więcej

16.05.2012r.

Koncepcja strategiczna "Prawo PRO" dla SWPS

W ramach współpracy ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej opracowaliśmy strategię pozycjonowania i komunikacji Wydziału Prawa. Efektem naszych prac jest koncepcja "Prawo PRO - pierwsze praktyczne studia prawnicze". Pozycjonowanie kierunku oparto na kluczowych benefitach, takich jak: znakomita kadra, unikalne specjalizacje i praktyczność.

Koncepcja "Prawo PRO" to także nowa platforma komunikacyjna, która będzie wykorzystywana w kampanii promocyjnej Uczelni. W tym zakresie opracowana została także nowa linia kreatywna kierunku.

zobacz więcej

16.04.2012r.

Nowy serwis internetowy KOMPLET Polska

Wystartował nowy serwis internetowy KOMPLET Polska (www.komplet.pl). Serwis zaprojektowany i wykonany przez Omnibrand we współpracy z Roxx Media jest kolejną odsłoną nowej strategii komunikacji firmy. 

Celem projektu jest realizacja strategii i celów biznesowych oraz budowanie wizerunku KOMPET Polska jako firmy kreującej sukcesy rynkowe klientów. Znalazło to swoje odzwierciedlenie w koncepcji strategicznej, strukturze funkcjonalnej i projekcie graficznym. Duży nacisk został położony na content marketing, co wyróżnia ten projekt w branży. Zespół Omnibrand jest odpowiedzialny za tworzenie i dystrybucję kontentu na który składają się: newsy, artykuły merytoryczne oraz treści foto i wideo.

zobacz więcej

16.03.2012r.

Wykład na konferencji z cyklu "Marketing szkół wyższych"

W dniu 15 marca br. Rafał Staszkiewicz, Prezes Zarządu Omnibrand, wygłosił wykład na konferencji z cyklu "Marketing szkół wyższych" organizowanej przez Katedrę Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.

Wykład zatytułowany "Rebranding, refreshing, czy lifting?. Wyzwania i procesy zmiany marki szkoły wyższej" poświęcony był prezentacji zagadnienia rebrandingu jako procesu strategicznego, związanego ze zmianą strategii marki.

zobacz więcej

10.02.2012r.

Wygrany przetarg na obsługę kampanii "Leszczyńskie smaki"

Miło nam poinformować, iż zwyciężyliśmy w konkursie na opracowanie koncepcji kampanii promocyjnej sieci "Leszczyńskie smaki" oraz jej realizację. W następnym etapie negocjacji nastąpi uszczegółowienie zakresu pracy, koncepcji oraz media planu.

zobacz więcej

« poprzednia 1 2 3 4 następna »