News


16.01.2012r.

Nowa strategia PMT Marketing System

PMT Marketing System jest jedną z największych agencji merchandisingowych w Polsce. Firma od 15 lat oferuje kompleksowe, sprawdzone i transparentne rozwiązania wspierające sprzedaż.

Jako podwykonawca firmy Aureus Advisors pracowaliśmy przy budowaniu strategii rozwoju spółek: PMT Marketing System oraz Merchandising Team, wykorzystując branżową wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu strategicznego i komunikacji marketingowej.

zobacz więcej

02.01.2012r.

Wdrożenie nowej strategii dla Komplet Polska

Rozpoczęliśmy wdrażanie nowej strategii komunikacji dla Komplet Polska. Częścią prac będzie m.in. przeprojektowanie korporacyjnego serwisu internetowego, tworzenie kontentu informacyjnego i produktowego oraz dystrybucja treści zarówno w mediach tradycyjnych, jak i online. Odświeżona zostanie również główna linia kreatywna reklam prasowych i materiałów reklamowych.
Wdrażane zmiany wynikają wprost z opracowanej przez Omnibrand koncepcji misji i wizji firmy Komplet Polska. 

zobacz więcej

19.12.2011r.

Zakończył się projekt "Foresight Wielkopolska"

W piątek 16 grudnia 2011 roku podczas konferencji podsumowującej "Foresight Wielkopolska" zaprezentowano scenariusze rozwoju Wielkopolski do 2030 roku. Prezes Omnibrand uczestniczył jako ekspert w  pracach obszaru tematycznego – "Konkurencyjna współpraca".

zobacz więcej

09.12.2011r.

Sukces "Dni Praktyków" dla WSKiZ

Ponad 300 odwiedzających z Wielkopolski, 25 ekspertów, 18 godzin praktycznych warsztatów, blisko 25 godzin wykładów, pokazy w laboratoriach. To bilans zakończonej drugiej edycji "Dni Praktyków" zorganizowanych przez Omnibrand dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. 

To kolejny projekt w ramach opracowanej i wdrażanej przez nas strategii „praktycznie najlepsza”. Konsekwentnie realizujemy strategię, której celem jest budowanie pozycji konkurencyjnej WSKiZ. 

zobacz więcej

29.09.2011r.

Outsourcing coraz popularniejszy

Wyniki najnowszego badania prowadzonego przez Outsourcing Magazine potwierdzają duże zainteresowanie outsourcingiem wśród średnich i wielkich przedsiębiorstw (aż 90 proc. firm korzystało dotychczas z tego typu zewnętrznego wsparcia). We współczensym biznesie liczy się specjalizacja i profesjonalizm, dlatego nie ma odwrotu od zlecania wybranych procesów i zadań zewnętrznym podmiotom.

Warto zwrócić uwagę na rosnące zainteresowanie outsourcingiem marketingu, który może być skuteczną alternatywną dla budowania własnego zespołu. Takie rozwiązanie promuje firma Omnibrand.

zobacz więcej

12.08.2011r.

Nasz człowiek w projekcie Foresight Wielkopolska

Prezes Omnibrand dołączył do grona ekspertów w projekcie Foresight Wielkopolska. Wśród ekspertów są przedsiębiorcy, politycy, ludzie nauki i kultury, dziennikarze, przedstawiciele organizacji pracodawców oraz działacze NGO. 

Foresight Wielkopolska to projekt realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego. Dzięki dyskusji różnorodnych środowisk społecznych przedsięwzięcie ma wymiernie przyczynić się do podniesienia jakości życia Wielkopolan.

zobacz więcej

20.06.2011r.

Rewolucja komunikacyjna szansą dla małych firm?

Internet jest od lat najdynamiczniej rozwijającym się kanałem komunikacji, który wpływa na otoczenie firm, ich działalność biznesową oraz marketingową. Od kilku lat także w Polsce obserwujemy rewolucyjne zmiany związane z przenikaniem się mediów (telewizja, radio, internet, telefon), wprowadzaniem nowych technologii i zmianą zachowań klientów.

Z pewnością większość właścicieli mikro i małych firm zadaje sobie pytanie: Czy moja firma może skorzystać z szansy związanej z rewolucją komunikacyjną? Zdecydowanie TAK. Co więcej można dzięki nim skutecznie rozwijać swój biznes i konkurować na rynku.

Czytaj cały artykuł ...

zobacz więcej

02.06.2011r.

Ruszyły serwisy internetowe ABR Fashion

Ruszyły dwa serwisy internetowe przygotowane dla firmy ABR Fashion - serwis korporacyjny oraz serwis marki Jonathan Jefferson. Firma ABR Fashion powstała w celu popularyzacji w Polsce standardów kultury biznesowej, które w Wielkiej Brytanii funkcjonują od dziesięcioleci. Firma posiada obecnie dwie silne marki odzieżowe dedykowane biznesowi – Jonathan Jefferson i Fashion Avenue.

Projekt serwisów jest częścią prac związanych z budowaniem brand identity marek. Słowem-kluczem projektów jest STYL, odgrywający nieocenioną rolę w kontaktach biznesowych.

zobacz więcej

02.05.2011r.

Strategia marki i promocji dla "Leszczyńskich smaków"

Omnibrand rozpoczął współpracę z Leszczyńskim Centrum Biznesu w ramach projektu "Leszczyńskie smaki". Realizacja projektu polega na budowie i rozwoju sieci z udziałem firm z sektora spożywczego, instytucji otoczenia biznesu, szkół wyższych oraz Miasta Leszna.
Naszym głównym zadaniem jest opracowanie założeń strategii marki (pozycjonowanie, tożsamość, wizja i strategia) oraz założeń strategii promocji. W pracach związanych z budowaniem strategii marki oraz strategii komunikacji marketingowej korzystamy z własnej metodologii o nazwie „Omnibrandbuilding”. 

zobacz więcej

11.04.2011r.

Drugie spotkanie Klubu Strategów Marketingu

Zapraszamy na drugie spotkanie poznańskiego Klubu Strategów Marketingu. Tematem spotkania jest "Rebranding, refreshing, czy tylko lifting?".
Zapraszamy wszystkich, którzy nie tylko zawodowo zajmują się marketingiem, ale przede wszystkim tych, dla których marketing i komunikacja marketingowa to pasja

zobacz więcej

« poprzednia 1 2 3 4 następna »