News


14.03.2011r.

Zapraszamy na pierwsze spotkanie Klubu Strategów Marketingu

Omnibrand angażuje się w rozwój Klubu Strategów Marketingu w Poznaniu. Zapraszamy na pierwsze inauguracyjne spotkanie Klubu: 06 kwietnia, godz. 18.00-20.00, galeria SPOT. Tematem spotkania będą nowe trendy w marketingu. 
Zapraszamy wszystkich, którzy nie tylko zawodowo zajmują się marketingiem, ale przede wszystkim tych, dla których marketing i komunikacja marketingowa to pasja.

zobacz więcej

21.02.2011r.

Startują „Dni Praktyków” dla WSKiZ

Omnibrand rozpoczyna cykl eventów pod nazwą „Dni Praktyków” realizowany w ramach stałej obsługi marketingowej (outsourcing) Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. To kolejna akcja w ramach opracowanej i wdrażanej przez nas strategii „praktycznie najlepsza”.

zobacz więcej

02.02.2011r.

Szkolenia Omnibrand w ofercie Competitive Skills

Omnibrand nawiązał współpracę z warszawską firmą szkoleniową i doradczą Competitive Skills. W ramach współpracy w ofercie Competitive Skills znajdą się 2 najpopularniejsze szkolenia prowadzone przez naszą firmę:
- Branding – czyli czym jest marka i jak zbudować silną markę
- E-marketing – czyli jak wykorzystać internet w procesie budowania marki i komunikacji marketingowej

zobacz więcej

22.11.2010r.

Strategia promocji platformy eBOK dla SPEC

Omnibrand przygotuje koncepcję promocji platformy elektronicznego Biura Obsługi Klienta (tzw. eBOK) dla Stołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. SPEC zajmuje się przesyłaniem i dystrybucją energii cieplnej na terenie m.st. Warszawy. Projekt jest częścią prac związanych z przygotowaniem firmy do wdrożenia nowej internetowej platformy obsługi klienta.

zobacz więcej

30.10.2010r.

Omnibrand opracuje strategię dla Tedex Production

Omnibrand rozpoczyna współpracę z firmą Tedex Production. Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją olejów, środków smarnych a także płynów eksploatacyjnych. Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży olejowej w Polsce.
Celem projektu jest przygotowanie strategii marketinowej w zakresie wprowadzenia marki Tedex na wybrane rynki eksportowe.  

zobacz więcej

06.09.2010r.

Nowy serwis internetowy Grupy Witar

Ruszył odświeżony serwis internetowy Grupy Witar. Celem serwisu jest prezentacja holdingu, oferty produktowej oraz oferty salonu sprzedaży. Projekt jest kolejnym etapem realizacji strategii marki Witar - "Eksperci od drewna. Od 65 lat".

zobacz więcej

16.08.2010r.

Omnibrand rozpoczyna współpracę z firmą Komplet Polska

Omnibrand podpisał umowę z firmę Komplet Polska. Firma jest częścią międzynarodowej grupy ABEL+SCHAEFER/KOMPLET -  jednym z liderów na rynku surowców do wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
Celem projektu jest opracowanie misji i wizji firmy.

zobacz więcej

07.06.2010r.

Omnibrand opracuje strategię marketingową dla ResPublic

Omnibrand podpisał umowę z firmą ResPublic. Przedmiotem umowy jest opracowanie strategii marketingowej dla nowego, innowacyjnego projektu, współfinansowanego ze środków UE.

zobacz więcej

12.05.2010r.

Omnibrand przeprowadził szkolenia w projekcie „Grono Menadżerów”

Omnibrand zrealizował szkolenia „Marketing w inicjatywie klastrowej” na zlecenie Urząd Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Szkolenia poświęcone były tematyce budowania i promocji marki klastra.

zobacz więcej

10.05.2010r.

Nowa kampania promocyjna dla WSKiZ

Omnibrand prowadzi nową kampanię promocyjną dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Kampania ma charakter zaintegrowany i związana jest z letnią rekrutacją na studia. Omnibrand przygotował strategię oraz zajmuje się zakupem mediów i koordynacją wszystkich działań komunikacyjnych w ramach obsługi outsourcingowej.

zobacz więcej

« poprzednia 1 2 3 4 następna »