News


30.04.2010r.

Strategia "praktycznie najlepsza" dla WSKiZ

Omnibrand przygotował nową koncepcję pozycjonowania i strategię rozwoju marki dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Główną ideą wokół której będzie rozwijana marka WSKiZ jest - "praktycznie najlepsza". Prace realizowane są w ramach stałej obsługi outsourcingowej Uczelni.

zobacz więcej

19.04.2010r.

Wiosenna kampania promocyjna dla WITAR

Omnibrand prowadzi wiosenną kampanię promocyjną dla Składów Drzewnych WITAR. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Składów oraz promocja oferty produktowej (produkty drzewne).

zobacz więcej

08.02.2010r.

Wiosenna kampania promocyjna dla WSKiZ

Omnibrand rozpoczyna kampanię promocyjną dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu (WSKiZ). Kampania jest związaną z rekrutacją wiosenną na studia I stopnia: informatyka i zarządzanie.

zobacz więcej

11.01.2010r.

Omnibrand rozpoczął współpracę z Wyższą Szkołą Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu

Od stycznia br. Omnibrand rozpoczął współpracę z Wyższą Szkołą Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej (outsourcing marketingu).

zobacz więcej

20.12.2009r.

Omnibrand rozpoczyna współpracę z Grupą Witar S.A.

Omnibrand rozpoczyna współpracę z Grupą Witar S.A. WITAR należy do krajowych liderów przemysłu tartacznego.

zobacz więcej

15.12.2009r.

Omnibrand poprowadzi szkolenia w projekcie „Grono Menadżerów”

Omnibrand został wybrany przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego do realizacji warsztatu szkoleniowego „Marketing w inicjatywie klastrowej”. Warsztat został zaplanowany na koniec kwietnia br.

zobacz więcej

16.11.2009r.

Ekspert Omnibrand w Polsko-Szwajcarskim Programie Współpracy

Ekspert Omnibrand (Rafał Staszkiewicz) dołączył do grupy konsultantów w projekcie "Polsko-Szwajcarski Program Współpracy". Nasz ekspert będzie odpowiedziany za doradztwo w zakresie budowania marki produktów regionalnych objętych wsparciem programu.

zobacz więcej

« poprzednia 1 2 3 4 następna »