Outsourcing coraz popularniejszy

Wyniki najnowszego badania prowadzonego przez Outsourcing Magazine potwierdzają duże zainteresowanie outsourcingiem wśród średnich i wielkich przedsiębiorstw (aż 90 proc. firm korzystało dotychczas z tego typu zewnętrznego wsparcia). We współczensym biznesie liczy się specjalizacja i profesjonalizm, dlatego nie ma odwrotu od zlecania wybranych procesów i zadań zewnętrznym podmiotom.

Warto zwrócić uwagę na rosnące zainteresowanie outsourcingiem marketingu, który może być skuteczną alternatywną dla budowania własnego zespołu. Takie rozwiązanie promuje firma Omnibrand.

Z naszego punktu widzenia do głównych korzyści takiego rozwiązania możemy zaliczyć:
– dostęp do nowoczesnej, praktycznej wiedzy i doświadczenia całego Zespołu
– zmniejszenie ryzyka operacyjnego i zachowanie ciągłości biznesu
– koncentracja firmy na podstawowych funkcjach i procesach
– optymalizację kosztów marketingowych
– korzystanie ze sprawdzonych partnerów, dodatkowych rabatów agencyjnych, itp.
– uproszczenie procesów biznesowych: jeden dostawca, jedna relacja, jedna faktura

Więcej o wynikach badania w artykule opublikowanym przez Dziennik Gazeta Prawna.