O brandingu na międzynarodowej Konferencji dot. produkcji wołowiny
W dniach 18-19 października br. w Otwocku odbyła się międzynarodowa Konferencja dot. jakości i standardów produkcji wołowiny, zorganizowana przez Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. W Konferencji „Beef meat quality and safety – european and polish perspective” uczestniczyli przedstawiciele łańcucha dostaw: producenci, przetwórcy, jednostki badawczo-rozwojowe m.in. z Polski, Francji, Australii i Walii.
Podczas warsztatu Rafał Staszkiewicz – przedstawiciel Omnibrand, zaprezentował analizę tendencji w zakresie strategii marketingowych na zagranicznych rynkach mięsa wołowego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnienia brandingu.
Przedstawione zostały przykłady strategii z wybranych rynków (m.in. Austria, Wielka Brytania, Irlandia) oraz omówiono podstawowe pojęcia związane z brandingiem (pojęcie marki, proces budowania marki, znaczenie marki dla konsumenta).