Strategia marki i promocji dla „Leszczyńskich smaków”
Omnibrand rozpoczął współpracę z Leszczyńskim Centrum Biznesu. Leszczyńskie Centrum Biznesu jest liderem projektu „Leszczyńskie smaki”. Głównym celem projektu jest podniesienie innowacyjności przedsiębiorstw w południowo-zachodniej Wielkopolsce poprzez współpracę firm z sektora spożywczego z instytucjami otoczenia biznesu, ośrodkami badawczo-rozwojowymi, szkołami wyższymi, władzami samorządowymi i innymi przedsiębiorcami.
Cel główny projektu zostanie osiągnięty poprzez realizację następujących celów szczegółowych:
- Budowa i rozwój efektywnej współpracy między przedsiębiorcami z sektora spożywczego, instytucjami otoczenia biznesu, uczelniami, ośrodkami badawczo-rozwojowymi oraz jednostkami samorządu terytorialnego ,
- Opracowanie strategii marki sieci oraz strategii promocji i wdrożenie kampanii promocyjnej
- Podniesienie poziomu konkurencyjności i innowacyjności uczestników sieci poprzez regularną wymianę informacji i wiedzy, szczególnie ze szkołami wyższymi i ośrodkami badawczo-rozwojowymi.
- Dostosowanie kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych i wyższych do potrzeb firm z sektora spożywczego.
- Poprawa wizerunku gospodarczego subregionu.
Naszym głównym zadaniem w tym projekcie jest opracowanie założeń strategii marki (pozycjonowanie, tożsamość, wizja i strategia) oraz założeń strategii promocji. W ramach projektu prowadzone będą konsultacje z przedstawicielami klienta, wykorzystane zostaną wnioski z badań i analiz. Prace nad założeniami strategii będą prowadzone m.in. w trakcie warsztatów strategicznych z przedstawicielami sieci.
W pracach związanych z budowaniem strategii marki oraz strategii komunikacji marketingowej korzystamy
z własnej metodologii o nazwie „Omnibrandbuilding”. Metodologia została wypracowania w trakcie realizacji kilkudziesięciu projektów doradczych i wykorzystuje najlepsze praktyki związane z procesem budowania marki.