Strategia „praktycznie najlepsza” dla WSKiZ
Omnibrand przygotował nową koncepcję pozycjonowania i strategię rozwoju marki dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu. Główną ideą wokół której będzie budowana tożsamość marki WSKiZ jest – „praktycznie najlepsza”.
Prace nad pozycjonowaniem i strategią trwały kilka miesięcy. W ramach projektu przeprowadzono badania ilościowe i jakościowe oraz analizę strategiczną. Strategię pozycjonowania WSKiZ oparto na idei „praktyczności”. Główne wartości marki WSKiZ to: praktyczność, możliwości, równowaga i przyjazny charakter. W pozycjonowaniu wykorzystano także mocne strony marki takie jak: kadra dydaktyczna, atrakcyjne kierunki, wieloletnie doświadczenie oraz współpracę z biznesem, która zaowocowała m.in. 1 miejscem uczelni w rankingu Newsweek (2008).
Projekt tożsamości marki jest elementem wdrażania nowej strategii marketingowej i strategii rozwoju. Rozpoczyna proces odświeżania wizerunku Uczelni.