Sukces „Dni Praktyków” dla WSKiZ
Ponad 300 odwiedzających z Wielkopolski, 25 ekspertów, 18 godzin praktycznych warsztatów, blisko 25 godzin wykładów, pokazy w laboratoriach. To bilans zakończonej drugiej edycji „Dni Praktyków” zorganizowanych przez Omnibrand dla Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu.
„Dni Praktyków” to cykl spotkań i warsztatów kierowanych do młodzieży, a w szczególności do maturzystów i uczniów szkół ponad gimnazjalnych, prezentujących kierunki studiów i perspektywy zawodowe dla absolwentów.
Omnibrand konsekwentnie realizuje strategię pozycjonowania i rozwoju marki WSKiZ. Strategię oparto na idei „praktyczności”. Główne wartości marki WSKiZ to: praktyczność, możliwości, równowaga i przyjazny charakter. W pozycjonowaniu wykorzystano także mocne strony Uczelni takie jak: kadra dydaktyczna, atrakcyjne kierunki, wieloletnie doświadczenie oraz współpracę z biznesem.